مشتریان چه پیام هایی را می خوانند قسمت 2

حال چگونه می توان به اطلاعات مربوط به این موضوع دست یافت وآن را در فعالیت های بازاریابی الکترونیکی و جذبمشتری به کار برد؟ در قدم اول اطمینان حاصل کنید دریافت کنندگان پیام ها شما را می شناسند. ۶۴% پاسخ دهندگان به پرسش های این تحقیق ، محل ذکر آدرس را به عنوان مهم ترین عامل تحریک کننده به گشودن ایمیل ها نام می برند.

0 دیدگاه از دست ندهيد
کلمات کلیدی : مشتری  

محل یابی موسسات و شرکت ها کاربرد 25

  http://www.kosher-ny.com سرویس جدیدی را در شهر نیویورک راه اندازی کرده است که به کاربران کمک می کند تا با ارسال پیام کوتاه یک رستوران که فقط غذاهای حلال ارائه می دهد پیدا کنند. کاربران در پاسخ یک sms دریافت می کنند که آدرس ، شماره تلفن ونوع رستوران را مشخص می کند.

0 دیدگاه از دست ندهيد
کلمات کلیدی : پیام کوتاه , سرویس  

اطلاع رسانی به اعضاء کاربرد 24

یک مجله استرالیایی برای دختران، در نشریات و اینترنت تبلیغاتی را برای عضویت در کلوپ انجام می دهد. برای اعضاءماهانه یک پیشنهاد خاصپیامک می شود . مثل تخفیفات ویژه برای لباس یا لوازم آرایش. این پیشنهادات در این بستر به تمامی اعضای استفاده کننده ارسال می گردد.البته تنظیم کردن اینکه این پیام ها به همه افراد ارسال شود و یا به صورت دسته بندی شده پاسخ دهد درون سرویس امکان پذیر است.

0 دیدگاه
کلمات کلیدی : پیامک , ماهانه  

مشتریان چه پیام هایی را می خوانند قسمت 1

تحقیق اخیر Doubleclick در سال ۲۰۰۴ با عنوان" ارسال پیام های الکترونیکی به مشتریان" احساس و نظر دریافت کنندگان این پیام ها را در باب بازاریابی الکترونیکی به شکلی جالب توجه بازگو می کند و همچنین راهکار های موثر در ایجاد بازدهی بیش تر را برای بازاریابی الکترونیکی پیشنهاد می کند.

0 دیدگاه از دست ندهيد
کلمات کلیدی : بازاریابی , مشتریان  

اطلاعات قیمت کاربرد 23

سرویس اطلاع رسانی قیمت کالا توانایی های مختلفی جهت جذب مشتری به شما می دهد. به عنوان مثال می توان سرویس قیمت را برای کالاهای مورد استفاده مشتریان به صورت کد دار فعال کرد و مشتری با ارسال کد آن مانند دریافت نرخ برابری ارزها،قیمت روز طلا و یا هر کالای دیگری خرید خود را با توجه به قیمت ارائه شده انجام دهد. در ادامه مطلب نمونه ی دیگری در دنیا توضیح داده شده است.

0 دیدگاه از دست ندهيد
کلمات کلیدی : تلفن همراه , sms  

مشاوره در مورد محصول کاربرد 22

"Topshop" به خریداران جوان وسواسی بوسیلهsms وmms درباره خرید پوشاکمشاوره می دهد، به گزارش DigitalBulletin افرادی که به مد اهمیت می دهند می توانند از طریق تلفن همراه خود با مشاوران ارتباط برقرار کرده و علاوه بر استفاده از رهنمودهای آنهاmms هائی شامل تصاویر پوشاک پیشنهاد شده دریافت کنند .این نوع مشاوره راهکاری جدید برای تکمیل بانک اطلاعات مشتریان نیز عمل می کند.  

0 دیدگاه
کلمات کلیدی : مشاوره , sms , mms  

عوامل تاثیرگذار بر بازاریابی اس ام اس ای (SMS Marketing)

بررسی عوامل مختلف تاثیر گذاری مثبت و یا منفی بازایابی با sms در این مقاله تشریح می شود. عوامل متعددی در موفقیت یا موفق نبودن بازاریابی از طریق SMS دخالت دارند که درميان اين عوامل، دو عامل مهم و تاثیرگذار « کسب اجازه از مشتری و رعایت حریم خصوصی » وجود دارد كه در زیر به آنها اشاره مي شود:

0 دیدگاه از دست ندهيد
کلمات کلیدی : sms , بازاریابی , عامل