کاربرد 2 برنامه های تبلیغاتی بفرست و برنده شو!

برای اولین بار در اروپا "فوردفیستا" یک برنامه تبلیغات ی جدید را در ماه ژوئیه 2004 در بلژیک آغاز کرد که بیلیوردهای چند رسانه ای را با sms ترکیب می کرد . عابران می توانستند شانس خود برای بردن یک فوردفیستا را با فرستادن یک پیام کوتاه همراه با اسم خود به یک شماره اختصاصی درج شده بر روی بیلبورد امتحان کنند. سپس بیلبورد به این sms پاسخ می داد و پیام کوتاه دیگری که شامل یک سوال بود می فرستاد ، اگر کاربر به سوال درست جواب می داد بیلبورد مثل یک ماشین پین بال واکنش نشان می داد و به وی یک توپ اضافی می داد ، به این معنا که نام او در لیست قرعه کشی برندگان قرار می گرفت.

1 دیدگاه از دست ندهيد
کلمات کلیدی : تبلیغات , قرعه کشی , تولد  

دنیای بزرگ بزرگ پیام کوتاه

توسعه روز‌افزون دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات، اصلی‌ترین عامل تغییرات بروز جامعه اطلاعات و ارتباطات است. در این رهگذر، افزایش ضریب نفوذ شبکه‌های اطلاع‌رسانی مانند اینترنت و مخابرات، گسترش زیر‌ساخت‌های مخابراتی و موارد مشابه، شاید اصلی‌ترین دغدغه‌های مدیران، برنامه‌ریزان و دست‌اندر‌کاران پروژه‌های فاوا در کشور‌های توسعه‌یافته و در حال توسعه باشد.  

1 دیدگاه از دست ندهيد
کلمات کلیدی : سرویس  

کاربرد 1 تبلیغات فروش

فروش گاه زنجیره ای پوشاک شهری" (http://www.urbanoutfitters.com) که پوشاک ، کفش و اثاثیه می فروشد از طریق پیام کوتاه در ماه ژوئن به مشتریان دائم خود در مورد حراجی ها و مدلهای جدید اطلاع رسانی می کند . "پوشاک هاكوپيان"، "ايران خودرو" ، سايپا و... اطلاع رساني انبوه از طريق پيام كوتاه را برگزيدند و هزينه هاي خود را بسيار كاهش دادند. "مجتمع تجاري دنياي نور تهران"يكي از بزرگترين مشتريان شركت سیپکو هم اكنون براي بسياري از روشهاي تبليغي خود شيوه تبليغات فروش مبتني بر پيام كوتاه را ترجيح داده است.

0 دیدگاه
کلمات کلیدی : کاربرد پیام کوتاه , تبلیغات , فروش  

ارتباط پیامکی به صورت هدفمند

پیام کوتاه به عنوان یک بستر ارتباطی به طور گسترده مورد استقبال قرار گرفته است. این بستر ارتباطی می تواند امکانات مختلفی را برای شما ایجاد نماید و در نحوه تعاملات شما تغییراتی ایجاد کند. این امر بدون در نظر گرفتن ملزومات کاری شما میسر نمی شود. نمی توان به صورت کلی یک راه حل عمومی را برای تمامی مشاغل و مصارف توصیه نمود و همه را به استفاده تبلیغات ی عمومی از این سرویس دعوت کرد.

0 دیدگاه از دست ندهيد
کلمات کلیدی : پیام کوتاه , اس ام اس , sms , عمومی , تبلیغات  

تاریخچه SMS

SMS یا سرویس پیام كوتاه (SHORT MESSAGE SERVICE) خدمت ارزش افزوده‌ای است كه روی بستر شبكه ارتباطات (تلفن‌های همراه و ثابت) ارائه می‌شود و به وسیله آن مشتركان قادر خواهند بود به یكدیگر پیام‌های نوشتاری ارسال كنند. سرویس پیام كوتاه ابتدا در سال 1991 در اروپا و در شبكه بی‌سیم به كار گرفته شد.

2 دیدگاه از دست ندهيد
کلمات کلیدی : پیام کوتاه , اس ام اس , sms , مشترکان , سرویس