خیلی ساده به صورت هفتگی نکات متنی تهیه کرده و برای مشتریانتان ارسال کنید. این نکات می تواند راجع به هر چیز جدید و مفید مربوط به کسب و کارتان باشد. سعی کنید مطالبی را تهیه کنید که مختصر و مفید باشد، و هم جذاب.
مزایای استفاده از پیام کوتاه در اطلاع رسانی و تبلیغات :
۱- سرعت بالای ارسال : پیام کوتاه از جمله روش های اطلاع رسانی و تبلیغات است که سرعت ارسال (پخش) بالایی دارد و سریعا در منظر مخاطب قرار می گیرد. ممکن است یک برنامه مراسمی در تارخی خاص برگزار شود، فروشگاهی اقدام به حراج کند، مسابقه ای پیامکی برنامه ریزی شود و یا نظر سنجی عمومی انجام گیرد.
در حال حاضر پیام کوتاه ، یکی از سریع ترین روش های اطلاع رسانی است
این سیستم، یك بستر پیامرسانی موبایلی دوطرفه است كه میتواند به طور خودكار برای یك یا چند گیرنده، پیام كوتاه یا نامه الكترونیكی ارسال نماید و برای ارائه انواع مختلفی از سرویسهای پیامكوتاه با كمترین هزینه، كمترین زمان و بیشترین كارایی بهكار رود. این بستر نرمافزاری چند كاربردی و عام منظوره است، بطوریكه افزودن كاربردها و سرویسهای جدید با حداقل هزینه و تغییرات همراه است.
مردم ماهيتآ علاقه دارند که پيامهاي رسيده را بخوانند. برعکس ايميلهاي ناخواسته را به راحتي حذف ميکنند. به تعبيري، پيام ارسالي ، در اکثر مواقع خوانده ميشود.
با توجه به استفاده تعداد زيادي از افراد جامعه از تلفن همراه، اين تکنولوژي از سطح پوشش بالايي برخوردار است. به رغم اينکه برخي ديگر از رسانههاي تبليغاتي از اين ويژگي برخوردارند، اما بايد در مورد SMS عنوان کرد که علاوه بر دسترسي بالا، ارسال کننده پيام از تعداد افراد دريافتکننده پيام اطمينان دارد. درحالي که پخش پيامهاي تبليغاتي در مورد تلويزيون يا راديو اطمينان از رويت بالا را به همراه ندارد.
بسياري از مواقع اين الزام به وجود ميآيد که پيامي را در لحظه به اطلاع مخاطبان برساند. SMS اين قابليت را دارد و مي توان از آن براي ارسال فوري پيام استفاده كرد.
با استفاده از تکنولوژي SMS امکان تعامل دوطرفه بين فرستنده و گيرنده پيام بهوجود خواهد آمد.