موسسه "OYBike" به آدرس www.oybike.com) یک شبکه شامل ایستگاههای اجاره دوچرخه در خیابان است که یک دوچرخه را از طریق تلفن همراه اجاره داده و یا پس می گیرد. کاربر عضو OYBike از بین دوچرخه های موجود یکی را انتخاب می کند و سپس با دفتر OYBike تماس گرفته و کدی را که قفل دوچرخه نشان می دهد برای آنها می خواند ، دفتر به کاربر رمزی را می دهد که باید به یک شماره sms شود تا فعال گردد، پس از فعال شدن رمز کاربر بوسیله آن می تواند قفل دوچرخه را باز کند.
نیویورک تایمز کسب اطلاعات در مورد املاک را بدون توجه به اینکه کاربر در روزنامه در جستجوی آن است یا در وب سایت یا آنرا مستقیماً از تلفن همراه جستجو می کند ، آسان کرده است. کاربران جهت جستجو ملک به طور مستقیم از طریق تلفن همراه باید به سایت m.nytimes.com/re مراجعه کرده و ملک مورد نظر خود را بر اساس شرایط دلخواه (موقعیت ، قیمت و.. ) جستجو کنند.
خدمات گوناگون پیامکی وب سایت اس ام اس ایرانیانپیامک آموزشگاهی اين امکان را به شما مي دهد كه بتوانيد به آسانی براي كليه مراكز فرهنگی و آموزشی خود از اين سيستم استفاده كنيد. از نیازهایی که این سیستم در اختیار شما می گذارد و امکانات این پنل اختصاصی می توان به موارد ذیل اشاره کرد:
http://www.kosher-ny.com سرویس جدیدی را در شهر نیویورک راه اندازی کرده است که به کاربران کمک می کند تا با ارسال پیام کوتاه یک رستوران که فقط غذاهای حلال ارائه می دهد پیدا کنند. کاربران در پاسخ یک sms دریافت می کنند که آدرس ، شماره تلفن ونوع رستوران را مشخص می کند.
یک مجله استرالیایی برای دختران، در نشریات و اینترنت تبلیغاتی را برای عضویت در کلوپ انجام می دهد. برای اعضاءماهانه یک پیشنهاد خاصپیامک می شود . مثل تخفیفات ویژه برای لباس یا لوازم آرایش. این پیشنهادات در این بستر به تمامی اعضای استفاده کننده ارسال می گردد.البته تنظیم کردن اینکه این پیام ها به همه افراد ارسال شود و یا به صورت دسته بندی شده پاسخ دهد درون سرویس امکان پذیر است.
سرویس اطلاع رسانی قیمت کالا توانایی های مختلفی جهت جذب مشتری به شما می دهد. به عنوان مثال می توان سرویس قیمت را برای کالاهای مورد استفاده مشتریان به صورت کد دار فعال کرد و مشتری با ارسال کد آن مانند دریافت نرخ برابری ارزها،قیمت روز طلا و یا هر کالای دیگری خرید خود را با توجه به قیمت ارائه شده انجام دهد. در ادامه مطلب نمونه ی دیگری در دنیا توضیح داده شده است.
"Topshop" به خریداران جوان وسواسی بوسیلهsms وmms درباره خرید پوشاکمشاوره می دهد، به گزارش DigitalBulletin افرادی که به مد اهمیت می دهند می توانند از طریق تلفن همراه خود با مشاوران ارتباط برقرار کرده و علاوه بر استفاده از رهنمودهای آنهاmms هائی شامل تصاویر پوشاک پیشنهاد شده دریافت کنند .این نوع مشاوره راهکاری جدید برای تکمیل بانک اطلاعات مشتریان نیز عمل می کند.