فعال سازی پیامک تلفن ثابت

در صورتی که مالک خط هستید و یا مستاجر همراه با اجاره نامه دارای کد رهگیری دارید می توانید از طریق همین سایت نسبت به فعال سازی پیامک بر روی خط خود اقدام نمائید برای فعال سازی و دریافت سرویس ارسال پیام کوتاه شماره ثابت ، در صورتی که پنل تهیه نکرده اید از بخش ثبت نام نسبت به تهیه پنل مورد نیاز خود اقدام کنید و در صورتی که پنل دارید به پنل وارد شوید و به بخش پیامک تلفن ثابت رفته و درخواست فعال سازی خود را ثبت کنید.

0 دیدگاه از دست ندهيد
کلمات کلیدی : پیامک , تلفن ثابت  

پیامک تلفن ثابت چیست؟

شرکت مخابرات ایران در سال 87 نسبت به راه اندازی سرویس ارسال و دریافت پیامک بر روی بستر تلفن ثابت نمود. این سرویس در مراحل نخستین برای ارسال و دریافت پیام کوتاه در منازل و توسط تلفن های ثابت اجرا شده بود ولی در نهایت با توجه به عدم وجود داشتن تلفن هایی با امکان ارسال و دریافت پیامک برای خطوط ثابت با تغییر در رویه این سرویس را بر بستر شبکه (البته فعلا شماره ها با پیش شماره 021) ارائه نمود.

0 دیدگاه از دست ندهيد
کلمات کلیدی : پیامک , تلفن ثابت  

شماره پیامک های مهم و کاربردی

پیامک یا همان SMS علاوه بر اینکه می تواند حاوی پیام های ضروری باشد می تواند به عنوان یک سرویس مهم کارهای شما را راه بیاندازد.در این متن قصد داریم یکسری از شماره پیامک های مهم که خیلی از امور را به راحتی انجام می دهد را به شما معرفی کنیم. این شماره های توسط ارگان ها و بخش های مختلف راه اندازی شده است. می توانید جهت مشاهده جزئیات این شماره ها به ادامه مطلب مراجعه کنید.

0 دیدگاه از دست ندهيد
کلمات کلیدی : پیامک , SMS , سرویس  

مشتریان چه پیام هایی را می خوانند قسمت 2

حال چگونه می توان به اطلاعات مربوط به این موضوع دست یافت وآن را در فعالیت های بازاریابی الکترونیکی و جذبمشتری به کار برد؟ در قدم اول اطمینان حاصل کنید دریافت کنندگان پیام ها شما را می شناسند. ۶۴% پاسخ دهندگان به پرسش های این تحقیق ، محل ذکر آدرس را به عنوان مهم ترین عامل تحریک کننده به گشودن ایمیل ها نام می برند.

0 دیدگاه از دست ندهيد
کلمات کلیدی : مشتری  

مشتریان چه پیام هایی را می خوانند قسمت 1

تحقیق اخیر Doubleclick در سال ۲۰۰۴ با عنوان" ارسال پیام های الکترونیکی به مشتریان" احساس و نظر دریافت کنندگان این پیام ها را در باب بازاریابی الکترونیکی به شکلی جالب توجه بازگو می کند و همچنین راهکار های موثر در ایجاد بازدهی بیش تر را برای بازاریابی الکترونیکی پیشنهاد می کند.

0 دیدگاه از دست ندهيد
کلمات کلیدی : بازاریابی , مشتریان  

عوامل تاثیرگذار بر بازاریابی اس ام اس ای (SMS Marketing)

بررسی عوامل مختلف تاثیر گذاری مثبت و یا منفی بازایابی با sms در این مقاله تشریح می شود. عوامل متعددی در موفقیت یا موفق نبودن بازاریابی از طریق SMS دخالت دارند که درميان اين عوامل، دو عامل مهم و تاثیرگذار « کسب اجازه از مشتری و رعایت حریم خصوصی » وجود دارد كه در زیر به آنها اشاره مي شود:

0 دیدگاه از دست ندهيد
کلمات کلیدی : sms , بازاریابی , عامل  

بستن و باز کردن پیامک تبلیغاتی همراه اول و ایرانسل

دریافت پیام های گوناگون تبلیغاتی یکی از مشکلات روزمره مردم گشته است. برای رفع این محدودیت این مقاله نحوه مسدود کردن دریافت پیام های تبلیغاتی و نیز دریافت دوباره این پیام ها را در دو اپراتور همراه اول و ایرانسل توضیح می دهد. البته بستن تمامی این پیام ها می تواند شما را از دریافت بسیاری از خدمات پیام کوتاه به عنوان مثال دریافت خلافی خودرو محروم نماید.

0 دیدگاه از دست ندهيد
کلمات کلیدی : همراه اول , ایرانسل , تبلیغاتی , پیامک