کاربرد 15 برنامه های تبلیغاتی مجازی

موسسه "Block Entertainment" تبلیغ یک سری کارت مخصوص موبایل را برای یکی از هنرمندان خود به نام یانگ جاک آغاز کرد (http://cards.yungjoc.com) . طرفداران او میتوانستند کارتهای یانگ جاک را بر روی تلفن های همراه خود از طرق مختلف (مبادله و یا خرید از دوستان) جمع آوری کنند تا برنده هزار دلار یا یک تلفن از خود جاک شوند .

متقاضیان می توانستند برای کارت های یانگ جانگ در سایت cards.yungjoc.com ثبت نام کنند و یا کلمه joc را به شماره اختصاص داده شده برای این منظور sms کنند تا سه کارت به قیمت 1 دلار برای یک هفته خریداری کنند . کلا تعداد 42 کارت برای جمع آوری وجود داشت و هرکارت دارای کد مخصوص بخود بود ، توزیع کارتها به صورت تصادفی بوده و بعضی از کارتها از بقیه نادرتر بودند .افراد می توانستند کارتهایشان را از طریق پیام کوتاه با دوستانشان مبادله کنند، کسی که مجموعه کارتها را بصورت درست جمع آوری می کرد برنده بود. (این نوع بازاریابی چند سال قبل توسط نوشابه زمزم در ایران انجام شده بود ، پشت دربهای نوشابه عبارت مختلفی چاپ شده بود و هر کس که می توانست کلمات "نوشابه ایرانی ذائقه ایرانی زمزم" را جمع آوری کند برنده می شد).
 

0 دیدگاه
کلمات کلیدی : موبایل , دلار , sms , پیام کوتاه