اگر شما هم از بازاریابی موبایلی یا پیامکی استفاده می کنید، و یا اینکه قصد دارید برای تبلیغات خود از پیامک استفاده کنید؛ باید برای این کار یک استراتژی داشته باشید.
با بازاریابی موبایلی شروع می کنیم
جهان موبایلی، باعث تغییر در جهان کار و زندگی ما شده است، راجع به آن فکر کنید: آخرین باری که یک نقشه را پرینت گرفتید و یا شماره ای را حفظ کردید، کی بود؟ بازاریابی موبایلی تغییراتی را نیز در اولویت های بازاریابی تان ایجاد کرده است.
ارزیابی مشتریان. عادت های مربوط به مشتریان مورد نظرتان را بدانید. از چه دستگاه هایی استفاده می کنند، چه موقع و چگونه از آنها استفاده می کنند
کلمات کلیدی کلماتی هستند که محتوای نوشته شده شما را مشخص می کنند و در بازیابی شما در اینترنت موثرند. در واقع اگر صاحب هر کسب و کاری باشید، باید بدانید که تولید محتوا به خصوص در وب سایتهای موبایلی، برای شما چقدر مهم است. پس کلمات کلیدی نیز مهم می باشند، چرا که اساس کار موتورهای جستجو از جمله Google، کلمات کلیدی می باشد
دلیل اینکه بازاریابی اس ام اسی و پیامکی خیلی موثرتر است این است که ۹۰% از مردم گوشی های خود را همیشه با خود همراه دارند. پس اگر می خواهید ایمیل های مهم ارسالی تان را نیز به آنها یادآوری کنید، راجع به آن برای مشتریان خود پیامک ارسال کنید.
علاوه بر تمام این ایده ها، می توانید از گفتگوهای پیش فرض و سفارشی نیز برای رویدادهای زنده استفاده کنید، به این معنی که رابطه نزدیک تری با مشتریان خود ایجاد کرده و اطلاعات به خصوص را از چشم اندازهای جدیدتری از آنها دریافت کنید.
هر زمان که مشتریانتان مراحل خرید را از وبسایت شما تکمیل کردند، می توانید یک پیامک مبنی بر تایید خرید یا به روز رسانی موقعیت سفارشات آنها، برایشان ارسال کنید.
اگر یک پزشک هستید، یا یک دندان پزشک، وکیل، مشاور و یا هر شغل دیگری که کارتان مربوط به قرار ملاقات و برگزاری نشست ها می باشد، پیامک های یادآوری یک روش فوق العاده برای افزایش نزخ بازدید و کار شما می باشد.
از طریق پیامک متنی می توانید راجع به فروش های ویژه خود به مناسبت های مختلف، به مشتریانتان اطلاع رسانی کنید. مطمئن باشید همین پیام برای آنها احساس منحصر به فرد بودن ایجاد می کند و آنها را برای خرید کردن از شما هیجان زده می کند. به خصوص اگر بدانند این پیام ها برای همه فرستاده نشده است!